Med flere store kunder innen advokatsektoren har Norsk Regnskap opparbeidet seg bred erfaring med denne kundegruppen. Både når det gjelder føring av regnskap for bransjen, men også innen integrasjon mot Avant Legal365. Dette fører til effektiv arbeidsflyt og rask databehandling i regnskapssystemet.
Hos Norsk Regnskap har vi egne ansatte som jobber med forskjellige bransjer. Dette for at vi skal tilegne oss mest mulig kjennskap til systemene som brukes, og mest mulig erfaring med ulike problemstillinger knyttet til bransjen.
«Vi ser at det er effektivt i forhold til kundeservice å samle kunder i samme bransje hos én person eller et mindre team. Det fører til at det opparbeides erfaring med bransjespesifikke problemstillinger, og at kunnskap lettere utveksles mellom de ansvarlige.» sier Jan-Ove Molle, daglig leder i Norsk Regnskap.
På systemnivå har alle regnskapsprogrammene vi bruker i Norsk Regnskap integrasjon mot Legal365, som omtales som markedets beste fagsystem for advokater.
Personlig relasjon og kunnskap
Vår dyktige kollega Rigmor Arvesen er kontaktperson for de fleste av våre advokatkunder – hun har opparbeidet seg god systemforståelse og solid erfaring fra sitt arbeid med bransjen.
Advokatselskaper er en litt spesiell kundegruppe. Det er morsomme kunder å ha – for det er ikke helt A4. For eksempel klientutlegg fungerer litt annerledes enn vanlige utlegg vi er vant med for andre kunder, sier Rigmor.
Rigmor får gode skussmål fra kundene sine:
“Rigmor gir god oppfølging og det er godt å ha en fast person å forholde seg til. Hun hjelper oss blant annet med systemutfordringer i forhold til integrasjonen mellom systemene, slik at vi får ut månedlige rapporter” – sier Tone Hanevik i Advokatfirma SGB Storløkken.
Advokatfirmaet Mageli DA ønsket seg et byrå som ikke var for stort, og ikke for lite. De ble anbefalt Norsk Regnskap fra sin revisor, og er godt fornøyd med valget.
“Vi opplevde at det ble for mye outsourcing med et større byrå. Med Norsk Regnskap har vi fått tett oppfølging, med en fast person. Spesielt i oppstartsfasen er dette av stor verdi.” – sier Kari Nordheim, i Mageli AD.
Begge selskapene er avhengig av at integrasjonen mellom 24SevenOffice og Legal365 fungerer så bra som mulig, slik at advokatene får fakturert korrekt. Dette har Rigmor bistått mye med.
Les mer om Rigmor her